ü Sprzedaż,
Zakup, Magazyn
ü Pełna obsługa wszystkich
typów dokumentów handlowych i magazynowych.
ü Pełny rozdział
dokumentów magazynowych i handlowych w dowolnej walucie, pojedyncze lub
zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych,
automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury.
ü Faktura sprzedaży z
wielu magazynów oraz przypisana do oddziału.
ü Zaawansowane dodawanie
pozycji na dokumentach z wizualizacją towaru.
ü Wybór adresu dostawy na
dokumentach sprzedaży i wydaniach; możliwość wyboru innego dostawcy w
dokumentach zakupu oraz innego odbiorcy w dokumentach sprzedaży oraz
zamówieniach.
ü Faktura pro forma.
ü Rozbudowany system
zamówień; każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji,
również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
ü Rozbudowana obsługa
urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące,
czytniki kodów paskowych).
ü Automatyczna
synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach
zewnętrznych.
ü Zamówienia
ü Każda pozycja dokumentu
może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin
realizacji całego dokumentu.
ü Zamawiającym może być
inny klient niż finalny nabywca oraz odbiorcę towarów.
ü Podczas wprowadzania
dokumentu można zdefiniować termin realizacji pozycji, który jest wyliczany na
podstawie oczekiwanego średniego czasu dostawy z kartoteki towaru.
ü Możliwość zarezerwowania
stanu magazynowego.
ü Możliwość określenia
dowolnego adresu i sposobu dostawy.
ü Zlecenia
ü Sprawna obsługa bieżących
stanów magazynowych – użytkownik może zamawiać dostawę towaru do stanu
optymalnego magazynu, który uwzględnia w nim bieżący poziom towaru, wielkość
zamówień od klienta oraz zamówienia niezrealizowane i w drodze dostawy.
ü Ewidencjonowanie zleceń
produkcyjnych montażu i demontażu z możliwością zmiany zapotrzebowania na
składniki.
ü Możliwość zarezerwowania
stanu magazynowego.
ü Płatności
ü Możliwość płatności
gotówkowej w wydzielonym stanowisku kasowym.
ü Oprócz gotówki czy kart
płatniczych można zdefiniować wiele innych form płatności, np. płatność za
pobraniem, bony.
ü Możliwość rejestrowania
zakupów dokonywanych przez pracowników; podczas ewidencjonowania takiego
dokumentu możliwe rozliczenie zaliczki pobranej przez pracownika.
ü Możliwość cedowania
płatności na innego płatnika.
ü Płatności dostępne nie
tylko dla dokumentów sprzedaży i zakupu, ale także dla dokumentów magazynowych
i zamówień (np. możliwość wystawienia zamówienia lub wydania magazynowego z
zaliczką zapłaconą kartą płatniczą).
ü Cenniki
ü Możliwość zdefiniowania
wielu cenników głównych (dotyczących całego asortymentu).
ü Przypisanie cennika
głównego do oddziału oraz możliwość przypisania cennika głównego i dodatkowego
klientowi.
ü Asortyment w cenniku
może wystąpić wielokrotnie - można w nim określić cenę, domyślny i
maksymalny rabat w zależności od jednostki miary i wysokość progu sprzedaży.
ü Możliwość blokowania
ceny i rabatu towaru na dokumencie sprzedaży związanym z danym cennikiem.
ü Możliwość definiowania
cenników statycznych i dynamicznych. Cennik dynamiczny wylicza cenę wybranego
towaru bądź usługi za pomocą zdefiniowanych parametrów (aktualnego kursu,
zadanej marży, funkcji kalkulującej cenę bazową) pozycji podczas określonego
żądania, np. przy wprowadzaniu ich na specyfikację w dokumencie sprzedaży, w
odróżnieniu do cennika statycznego, który zwraca cenę skalkulowaną uprzednio i
zapisaną na pozycji tego cennika.
ü Statusy cennika
pozwalające opracować poprawnie cennik zanim zostanie wystawiony do
publicznej wiadomości. Cennik w trakcie opracowania posiada status „w
przygotowaniu”, co oznacza, że jest niedostępny w sprzedaży. Po fazie
opracowania cennik otrzymuje status „opublikowany”, który oznacza, że może
zostać wykorzystany podczas procesu sprzedaży.
ü Finanse
ü Operacje kasowe z
odłożonym skutkiem (niewykonane).
ü Kompleksowa obsługa kasy
z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą
płatniczą, bony).
ü Możliwość zdefiniowania
wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy (przydatne m.in. podczas
korzystania z sesji kasowych, które są związane ze stanowiskiem oraz raportów
kasowych, które dotyczą kasy).
ü Możliwość przypisania
form płatności do stanowiska kasowego.
ü Raport kasowy to
zbiorczy dokument, który może być przekazany bezpośrednio do księgowości (może
być odzwierciedleniem jednej lub wielu sesji kasowych).
ü Spójna obsługa operacji
na rachunku bankowym bez względu na sposób prowadzenia rachunku
(ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna).
ü Bankowość elektroniczna
offline i online.
ü Polecenie
przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe.
ü Możliwość rejestrowania
środków w drodze, kończenie rozpoczętego transferu
ü Rozliczenia
ü Podział płatności na
rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki typ rozrachunku będzie tworzony
dla płatności (np. KP rodzaju spłata tworzy spłatę należności, a rodzaju
zaliczka tworzy zobowiązanie).
ü Rozliczenia waluta obca
– PLN.
ü Kompensaty rozrachunków.
ü Asortyment
ü Towar może zostać
przyporządkowany do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu,
które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
ü Nowy sposób definiowania
jednostek miar - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i
mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
ü Do jednostek miar
przyporządkowane są: opakowanie zwrotne, nazwa fiskalna, kod kreskowy itd.
(pozwala to np. zaprogramować kasę tym samym towarem w różnych jednostkach
miary, wybrać towar z daną jednostką na dokument za pomocą kodów kreskowych).
ü Jednostki posiadają
indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z
jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli
masa, objętość i wymiary;
ü W kartotece można
zdefiniować indywidualnie dla każdego magazynu oprócz stanu minimalnego również
stan optymalny, który domyślnie jest wykorzystywany przy zamawianiu towaru u
dostawcy.
ü Klienci
ü Możliwość przypisania
typu transakcji handlowej i waluty, w jakiej ma zostać domyślnie wystawiony
dokument sprzedaży oraz określenia limitu kredytu kupieckiego, który uwzględnia
również wydany (dokumenty WZ) towar z magazynu.
ü Indywidualne parametry
wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu
dokumentu.
ü Ewidencja
przedstawicieli/pracowników klienta.
ü Wieloaspektowość
klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być
wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy).
ü Centralizacja informacji
o kliencie – możliwość wystawienia dokumentów handlowych pracownikowi i
wspólnikowi.
ü Podział klientów na
osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość
przekształcania w obie strony.
ü Mechanizm
przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane
odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub
można je wykorzystać do pracy.
ü Możliwość zdefiniowania
wielu adresów – w tym adresów dostaw.
ü Możliwość określenia
struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).
ü Możliwość zdefiniowania
szablonów klientów.
ü Osobne cenniki dla
klientów.
ü Urządzenia
zewnętrzne
ü Rozbudowana obsługa
urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące,
czytniki kodów kreskowych).
ü Serwer kasowy
umożliwiający automatyczną synchronizację kartotek asortymentu z kasami
fiskalnymi, sprawdzarkami cen i wagami etykietującymi oraz automatyczny odczyt
danych o sprzedaży z kas fiskalnych.